martes, 7 de diciembre de 2010

Racismo en la Tenencia de Alcaldía de Vigo



Como andamos cerca de los 300000 habitantes la Tenencia de Alcaldía, dirigida por un tipo que engordó nosecuantos quilos del BNG que no lo conocen en su casa llamado Santi(ago) Domínguez ha decidido sacar esta porquería de campaña plotteando varios autobuses municipales porque el Ayuntamiento no quiere dar servicios públicos a nadie que no esté empadronado porque dice que son un cáncer para la ciudad. ¿Esto no es otra forma de racismo?. Me da a mi que si.

Yo es que de veras, viendo en qué gasta el dinero Abel Caballero, que lo único que sabe es cambiar las viejas losetas de cemento por losetas de granito que cuestan un ojo de la cara y quitar plazas de aparcamiento en superficie para que el personal aparque en los aparcamientos que casualmente los máximos promotores son directivos o futbolistas del Celta de Vigo con amplia trayectoria dentro del Concello y con un buen puñado de aficionados (denominados celtarras) que parecen los de Batasuna versión breoganista que por suerte no han cometido grandes tropelías porque está la policía vigilando que si no...

Volviendo a lo de antes, estoy por irme de Vigo y pagar impuestos en otro municipio de aquí al lado, antes que darle un euro al baboso del alcalde que lo único que sabe es insultar a la Xunta pero de eso hablaré en otro momento.

3 comentarios:

Fumador Impostado dijo...

A ver se me aclaro. Entón, propos que os inmigrantes vivan en Vigo sen estar empadronados?

D45 dijo...

Non é que o propoña como tal pero por suposto que vou deixar que isto ocurra. Ademais é unha fórmula moi boa para que os concellos cobren poucos impostos. Se cobran moitos quedan empadroados no outro concello onde lles cobran menos e xa está.

Fumador Impostado dijo...

Analicemos isto. Un concello como o de Vigo oferta determinados servizos que se sufragan de fondos procedentes dos impostos. Se ten un número de persoas que emprega eses servizos sen contribuír neles, créase un problema. Hai dúas saídas: ou se recortan servizos, ou se incrementan os fondos; hai dúas formas de incrementar os fondos: subir os impostos ou aumentar o número de contribuíntes. Creo que a campaña do Concello ten certa lóxica.
Ademais, se a cidade supera os 300.000 habitantes, aumenta o monto da transferencia dos fondos que proveñen de Facenda. Co cal, dáse a situación paradoxal, ben se poden aumentar os servizos, ben rebaixar a a taxas municipais. Se se aumentan os servizos iniciáse unha cadea de efecto "chamada". Desde este outro punto de vista, esa campaña tamén ten lóxica.